آشنایی با ما

آشنائی با ما

درباره ناب تهران بیشتر بدانید
هرگونه کپی برداری از «ناب تهران» پیگرد قانونی دارد
NAB TEHRAN event is implemented by TEHRAN RASANEH
شماره ثبت؛ ۸۰۸۳۳

شهر تهران به عنوان پایتخت ایران از ۲۲ منطقه شهری تشکیل شده است که بیش از ۳۰۰ هزار واحد صنفی از ۱۳۷ صنف در آن فعالیت میکنند.
هر منطقه شهری این ابر پایتخت، جمعیتی برابر با یک شهرستان مستقل را در خود جا داده است که رقابت تبلیغاتی صنوف به اشکال مختلف در این شهر خودنمایی میکند که جای خالی راههای شناخت مشاغل سرآمد و خاص باعث گردید تا تیم اجرایی ناب تهران مدل جشنواره ای نوینی را تدوین نماید تا در هر منطقه شهر تهران از بین ۷ صنف منتخب، یک واحد صنفی که براساس معیارهای از پیش تعیین شده شناسایی خواهد شد، انتخاب و معرفی شود.
در فاز نخست، از بین ۱۳۷ عنوان صنفی فعال در تهران، ۷ صنف (سالن آرایش مردانه، سالن زیبایی زنانه، رستوران فست‌فود، رستوران ایرانی، آجیل و خشکبار، نان و شیرینی، کافه) جامعه مورد هدف صنفی ناب تهران می باشد که پس از شناسایی و انتخاب، «نشان انتخاب برتر» هر منطقه به منتخب هر صنف اهدا خواهد شد.

خدمات ارائه شده به منتخب هر صنف در مناطق تهران

۱.گفتگوی اختصاصی با مدیر واحد صنفی
۲.عکاسی و تصویربرداری اختصاصی از واحد صنفی
۳.اهدای «نشان انتخاب برتر» به واحد صنفی 
۴.انتشار گفتگوی اختصاصی در سایت ناب تهران به ۳ زبان فارسی ، عربی ، انگلیسی
۵.معرفی واحد صنفی منتخب در پیج اینستاگرام
۶.انتشار گفتگوی اختصاصی و معرفی واحد صنفی در سایت تهران رسانه
۷.انتشار گفتگوی اختصاصی در کتاب ویژه ناب تهران 

چگونه واحد صنفی در هر منطقه تهران انتخاب می شود؟

در فاز نخست و سال اول، مناطق ۲۲ گانه شهر تهران مورد هدف ناب تهران است که در هر منطقه، فقط یک واحد صنفی انتخاب و نشان انتخاب برتر به آن اهدا خواهد شد که در سال های آینده برنامه ریزی جهت استانی شدن آن صورت گرفته است.
و اما چگونه یک واحد صنفی گزینه نهایی و منتخب دریافت نشان انتخاب برتر در منطقه خود خواهد شد؟
تیم ارزیابی ناب تهران در ابتدا بر اساس تحقیقات میدانی و رصد فعالیت ۵ صنف سرآمد هر منطقه، با مدیران آنها مذاکره خواهند نمود و پس از آمادگی و اعلام موافقت، مشخصات واحد صنفی در اختیار کمیته داوران قرار خواهد گرفت و براساس فرم‌های از پیش تعیین شده و رعایت کامل محرمانه بودن روند بررسی، در نهایت یک واحد صنفی انتخاب خواهد شد.
لازم به توضیح است که مشخصات واحد‌های صنفی که انتخاب نشده اند کاملا محرمانه خواهد بود.

ناب تهران چگونه معرفی خواهد شد؟

«روش تار عنکبوتی» و «شیوه برش کالباسی» به عنوان راهکار نوین تبلیغاتی ناب تهران طراحی و تدوین شده است.
این راهکار براساس متدهای نوین تبلیغی ترسیم شده است که در پایان برگزاری سال اول (ناب تهران همه ساله برگزار خواهد شد و «نشان انتخاب برتر» اهدایی مختص به یکسال است) جزییات آن تشریح و اثرگذاری آن نمود خواهد داشت. لازم به توضیح است که «ناب تهران» تبلیغات نیست بلکه یک خوراک تبلیغاتی برای مشاغل و اصناف سرآمد و برند است که برای اولین بار در ایران این شیوه با مشارکت منتخبین اجرا خواهد شد.

چگونه عوامل اجرایی ناب تهران با مشاغل منتخب ارتباط خواهند گرفت؟

در ابتدا شناسایی به صورت نامحسوس است، پس از انتخاب ۵ واحد صنفی در هر منطقه شهر تهران، عوامل اجرایی با کارت شناسایی و نامه ممهور در سربرگ با مدیر واحد صنفی در ارتباط خواهد بود و کلیات ناب تهران تشریح خواهد شد. پس از موافقت مدیر واحد صنفی با شرایط مطرح شده، برگه ممهور در سربرگ توسط طرفین امضا خواهد شد تا روند بررسی و داوری ظرف ۷۲ ساعت بعد از توافق صورت پذیرد، در پایان مدیر واحد صنفی منتخب به دفتر معاونت اجرایی ناب تهران دعوت خواهد شد تا تبادل نظر و برنامه ریزی جهت برگزاری روند اجرایی صورت پذیرد.